Családbarát kommunikáció

Családbarát szolgáltatásaidat szeretnéd a családosokkal megismertetni vagy családbarát szállodaként szeretéd magad pozícionálni? Akkor szólj hozzájuk a saját nyelvükön, ismerd meg a vágyaikat és legyél jelen azokon a csatornákon, ahol ők is nap, mint nap megtalálhatóak.

Összegyűjtöttem a 22 legfontosabb elemét a családbarát kommunikációnak, amivel már az utazás előtt elérheted, hogy a családos utazók megszeressenek.

Töltsd le az ingyenes 22 tipp családbarát kommunikációhoz c. anyagot és szerezd meg a családos vendégek figyelmét!

 Hogyan érd el, hogy a családosok már az utazás előtt megszeressenek?

Kisbabával utazó családok

Bababarát szolgáltatásaid közül azokat emeld ki a kommunikációdban, amivel a szülők – főleg az anyukák – aggodalmát oszlatod el. Fókuszálj a kényelmet és biztonságot nyújtó szolgáltatásokra, valamint a környezettudatos működésre.

Ovis, kisiskolás gyerekkel utazó családok

Ennél a célcsoportnál a kommuikációdban a gyerekeknek nyújtott élményekre, szórakoztató programokra kell helyezned a hangsúlyt. Azokra, amelyek legalább 2-3 órára lekötik a gyermek figyelmét, hogy anyuka és apuka is kapjon pár óra nyugalmat.

Kamaszokkal utazó családok

Nem kell sokat beszélned a kommunikációd során a kamaszgyerekek lelki világáról, inkább adj tippeket a szülőknek, hogy milyen extrém programokkal tudják kizökkenteni a kamaszgyereket a “nem érdekel, lusta vagyok” állapotból.

Nagyszülők és unokák

Egy különleges formája a kommunikációnak. Megvalósítani a generációk eltérő igényeit ötvöző szolgáltatás kínálatot úgy, hogy élmény legyen a közös pihenés, igazán izgalmas küldetés.

Egyedülálló szülő gyerekekkel

A legkönnyebben beazonosítható problémákra kínálj megoldást. Például nem számítasz fel egyágyas felárat, egyedi igény szerint gratisz biztosítod a gyerekfelügyeletet, ajándékba kényeztető masszázst adsz, előre leszervezed a programokat.

Legyél a hétvégi apukák szállodája!

Az egyik leghálásabb célcsoportod lesz. Helyettesítsd szállodaként az anyukát és apró figyelmességekkel tedd könnyebbé az apuka feladatát. Segítsd, hogy gyermekeinek felejthetetlen élményt nyújthasson.

Egyedül vagy marketinges a szállodában?

 

Az általános szállodai marketiges feladatok mellett nehéz és időigényes a családosok felé egyedi tartalmakat gyártani, egyedi megoldásokkal kommunikálni. Neked sincs rá kapacitásod, időd és energiád?

Itt a megoldás! 

Tölts le a “22 kommunikációs tipp családbarát szállodáknak” c. e-book-ot, hogy a családosok már az utazás előtt megszeressenek!

Lépj egy szinttel feljebb!

Ha már letöltötted a “22 kommunikációs tipp családbarát témában” c. gyűjteményt, akkor haladj előre és kezdj el tartalmakat írni és megosztani a célpiacoddal. A fő cél, hogy a tartalmaidon keresztül a családok már az utazás előtt megszeressenek és a te ajánlataidat várják. Sőt az egyszer nálad járt vendégekből mihamarabb visszatérő vendéget generálj.