Tartalomkészítés

Az első lépés az, hogy a Mit, hol, kinek, mikor, hogyan és miért? kérdésekre adott válaszokból készíts egy tartalomnaptárt.
tartalommarketing - szibea-hu

Megmentheted magad az adhoc jellegű ötletelésektől, a “jó lesz a régi cikk, csak kicsit átírom” gondolattól, ha előre készítesz magadnak tartalomnaptárt.

Nem kötelező 365 napra előre megcsinálni, de 3 hónapos etapokat javaslom. Én már készítettem egy 365 napra szóló tartalomnaptárt a szállodai marketingeseknek, ha gondolod, nézz bele!

Betekintésképpen nézd meg a március hónapot, hogy el tudd dönteni, hasznos lehet-e számodra a többi 11 hónapra szóló tartalom ötlet.

Az átgondolt tartalommarketing stratégia legnagyobb előnye számodra, hogy hátradőlhetsz a székedben, mert garantáltan ott leszel folyamatosan a potenciális vendégeid fejében, a cikkeidet izgatottan várják majd, a sales alig győzi a kérdések megválaszolását és a foglalások regisztrálását. Te pedig örömmel készíted el a havi jelentést a főnökeid felé.

8 tartalomtípus, ami növeli a hírnevedet, hitelességedet!

j

Blogcikkek, pr cikkek

Ha heti 2 alkalommal új blogbejegyzést jelentetsz meg a blogodon, és havonta 1 pr cikket készítesz és kommunikálod is, akkor 6 hónap alatt megduplázod a weboldalad látogatóinak számát és az ismertségedet. Megéri időt szánni rá!

b

Esettanulmányok

Egy igazán érdekes módja a szolgáltatásod bemutatásának, hiszen egy történet keretén belül mesélheted el, vagy mutathatod be, hogy milyen problémára, hogyan tudtál már korábban megoldást nyújtani.

Infografika

A szállodai statisztikákat, adatokat közölheted vicces, szerethető formában is, hogy a vendégek számára is könnyebben befogadható legyenek a száraz tények.

u

Játékok, kvízek

Játszani mindenki szeret, egy szálloda pedig rengeteg ötletet tud generálni játékokhoz. Játékos formában mutathatod be a komplex szolgáltatásodat és kvízkérdésekkel tarthatod fenn vendégeid érdeklődését.

Képek, videók

Szállodaként tengernyi lehetőséged van a szép, hangulatos, vidám képek, videók készítésére. A kulisszatitkok és a háttérben zajló munkafolyamatok bemutatása pedig igazán közel hozza hozzád a vendégeidet.

U

Kutatások, felmérések

Duplán nyerhetsz vele. A konkurenciád előtt járhatsz, illetve hasznos információkat szerzel magadnak a piacodról. Hitelessé válsz és a szakma is tudni fogja, ki az, akit komolyan kell venni!

Interjúk

A szállodád dolgozóit kérdezd meg a munkájukról, egy napjukról, hobbijukról, adj róluk hírt, hogy közvetlenebb kapcsolatod legyen a célpiacodhoz. Így leszel a célpiacod barátja.

Élő bejelentkezések

A közösségi média audásza, amikor előben jelentkezel be mondjuk a szállodádban tartott konferenciáról, vagy a gyerekjátszóból, vagy éppen a vizitornáról.

Olvastad már? A vendégbarát tartalomnaptár 7+1 ismérve

tartalommarketing - szibea.hu

Rendezd a tartalmaidat tartalomnaptárba!  

A fenti 8 tartalom típus minimum elvárás egy szállodától ahhoz, hogy észrevehető legyen.

Az eredményekhez viszont átgondolt stratégia kell.

Tudatos tartalomkészítés, ami nem más, mint válasz a legfontosabb 5 kérdésre:  “Mit, mikor, hol, hogyan, milyen rendszerességel” publikáljak?

Ebben leszek a segítségedre, hogy közben legyen időd más marketing feladatra is.

Szállodádra szabott és gyors megoldást keresel?

Vedd fel velem a kapcsolatot és lépésről lépésre haladva állítjuk össze közösen a következő 365 nap tartalomstratégiáját.

Minden eddig használt eszköz mellé bevonjuk az új lehetőségeket és havi beosztásban készen kapod a “Mit, mikor, hol, hogyan és milyen rendszerességgel” elv alapján elkészített kommunikációs naptáradat.