Szállodamarketing

A szállodamarketing alfája és omegája a VENDÉG és az ÉLMÉNY.
szállodamarketing, hotelmarketing - szibea.hu

Azt már tudjuk a gyakorlatból, hogy mit sem ér a vendégszerző marketing, ha a vendég a szálláshelyen nem kapja meg a maximális figyelmességet, kedvességet, minőségi kiszolgálást és személyre szabott szolgáltatásokat.

Azt is tudjuk, hogy ha  a vendég már érkezés előtt megszereti a szállodát, akkor az már fél siker, hogy elégedett vendég váljon belőle.

De mit szükséges ehhez? Szemléletváltás és új eszközök bevonása a marketingbe.

8 ponton változtass a megszokott szállodai marketing módszereiden!

j

Gondolkodj kampányokban!

Ne napi rutinfeladatokat végezz, hanem kampányokat tervezz. Komplex offline és online szállodai marketing kampányok mellett több kicsi kampányt is valósíts meg.  

b

Ismerd meg a vendégeidet!

A vendégeid szokásainak, vágyainak, problémáinak megismerése legyen a legfőbb célod, amire a kommunikációs stratégiádat és a tartalommarketingedet is építed. 

Gyűjts adatokat!

Adatok nélkül ne tervezz és ne kampányolj! Alakítsd ki a mérési mechanizmusokat, viselkedésalapú online marketing kampányokban gondolkodj. 

u

Alkoss csoportokat a vendégeidből!

Szegmentáld a vendégeidet, a feliratkozóidat különböző tulajdonságok alapján. Minél homogénebb csoportokat tudsz alkotni, annál sikeresebb lesz egy-egy kampányod.

Automatizálj!

Ezt legfőképpen az e-mail-marketingedben tudod megvalósítani. Az automatizált hírlevélkampányokkal legalább 20%-al megnöveled a konverziós rátádat. 

U

Beszélj a vendégeid nyelvén!

Ne általános megfogalmazásokra épüljön a kommunikációd, hanem szegmensek szerint eltérő üzeneteket, stílust használj, és eltérő konverziókat is várj el. Mindig az adott csoport nyelvén beszélj!

A "pont annyi elvét" kövesd!

Nem kell minden piacon, minden marketing eszközt és minden értékesítési csatornát használni. Arra fektess nagyobb hangsúlyt, amelyik a legeredményesebb a te marketing mixedben.

U

Legyél egyedi és minőségi!

Találd meg azt az egyetlen egy előnyt, amire építheted a hosszú távó kommunikációdat és sikeredet. Ha kitűnsz a konkurenci a közül, könnyebben megjegyeznek a vendégek is. 

A direktben foglaló vendég többet hoz, kevesebbet visz! 

 

Marketingesként ma már értékesítened is kell, hiszen minden marketing kampányt számokban mérünk. 

A direktben foglaló vendégek számának növelése legyen a te célod is, természetesen nem elfelejtve, hogy a vendég nem robot, így a szállodai marketingben mindig is nagy szerepet játszanak az érzések, érzelmek.

Jutalmazd a vendégeidet, amiért nálad foglalnak közvetlenül, így megspórolják neked a jutalék kifizetést más szállásközvetítő portáloknak.

 

Vedd fel velem a kapcsolatot!

Ha csak irányt szeretnél változtatni, új eszközöket behozni a szállodai marketingedbe, vagy az adatok között szeretnél jobban eligazodni, új kampányokat kitalálni, akkor keress meg és beszélgessünk egy fél órát!