Inbound marketing

Így lesz az ismeretlen látogatóból törzsvendég

inbound marketing - szibea.hu

Egy szállodának, panziónak vagy turisztikai szolgáltatónak ugyanúgy kell, hogy legyen inbound marketing rendszere, mint egy marketingügynökségnek.

A tudatosan kiépített értékesítési tölcsér érkezőoldalakkal, csalikkal és automatizált hírlevélsorozatokkal abban segít, hogy az ismeretlen látogatókból értékes listát építs, minél több direktben foglaló vendéged legyen, akikből törzsvendéget “nevelhetsz”.

Kíváncsi vagy, hogyan épül fel egy témára szabott automatizált hírlevélsorozat folyamatábrája?

Hogyan kezdj neki az inbound marketing alkalmazásához?

Értékes ösztönzőkkel építs listát!

Ki kell találnod neked is egy vagy több ösztönzőt, hogy megszerezd a potenciális vendégeid figyelmét és értéket adj számukra. Csak így fogják megadni neked legféltettebb kincsüket, az adataikat. Letöltötted már a 9 csalitippet?

Landing oldalakra vezesd át az érdeklődőket!

A jó landing oldal nem engedi el a vendéget, egyszerűen mágnesként behúzza az értékesítési folyamatba, a megvalósulási konverziót tudod növelni vele. Minden kampányhoz kell egyedi landing oldal!

Hírlevelezz jól!

Az e-mail marketing nem halott dolog. A lényeg, hogy értékes információkat adj a feliratkozóidnak és akkor majd várni fogják, sőt örömmel fogják megnyitni, hogy a végén önszántukból foglaljanak nálad. Automatizált hírlevélsorozatokkal még sikeresebb lehetsz!

Alakíts ki egy jó közösséget!

A legjobb platform erre a social média. Számtalan lehetőséget kínál, hogy egy lojális közösséget alakíts ki, akik isszád szavaidat, beszélnek rólad, ajánlanak és nem utolsó sorban a saját értékesítőid lesznek, akik mindig újabb vendégeket hoznak magukkal. Facebook, Instagram, Snapchat, Messenger, YouTube…stb. Te melyiket használod?

U

SEO-zd a cikkeidet!

A SEO-zás elengedhetetlen része az inbound marketingnek, hiszen az elkészített tartalmaid keresőoptimalizálásával a google szeretni fog és egyre többen találnak rád a keresőből. Belőlük lesznek az igazán értékes vendégeid.

U

Erősítsd a hírnevedet!

A szállodád legnagyobb értéke a hírneved, a vendégeid pozitív értékelése, visszajelzése. A hírnév nem más, mint a hitelesség, a megbízhatóság és a szakértelem édes hármasa. Ez adja meg a szállodai szolgáltatásaidnak azt az érzelmi többletet, amitől a konkurenciával szemben téged választ a vendég.

Érdemeld ki a vendégeid figyelmét!

Hogyan?

  1.  Ismered a problémáját és megoldást kínálsz rá (stresszes hétköznapokra wellness pihenés.
  2. Nem tolod az arcába a reklámodat, hanem kimondottan téged keres.
  3. Eléred azt, hogy a reklámodat ne csak megnézze, hanem ismerőseivel meg is ossza.
  4. Interaktív vagy és kérdezz-felelek módon kommunikálsz a vendégeiddel.

Akciózás nélkül értékesíthetsz

Akciózás nélkül értékesíthetsz

Kényszeres akciózás nélkül tudod eladni a szolgáltatásodat, hiszen korábban már megnyerted magadnak a potenciális vendég érdeklődését, lojális hozzád. Pont ez az inbound marketing lényege.

!

Emelkedik direkt vendégeid száma

!

Emelkedik direkt vendégeid száma

Fél év alatt legalább 20%-kal megnő az egyéni, direktben foglaló vendégeid száma. Ezáltal növekedni fognak az online bevételeid és kevesebb jutalékot kell kifizetned az OTA-knak.

Vendégből több törzsvendéged lesz

Vendégből több törzsvendéged lesz

Ösztönözd visszatérésre a vendégeidet, jutalmazd őket, dícsérd őket, kérd ki a véleményüket. Legyen hűségprogramod és alakíts ki egy műkődő törzsvendég csoportot!

Szeretnél te is hírlevél sorozatokat beépíteni a marketingedbe?

Megmutatom 8 lépésben, hogy tudsz 20 nap alatt egy automatizált hírlevélsorozatot felépíteni, hogy azután havonta akár 200 új feliratkozó – potenciális vendég – bizalmát nyerd el.