#napimarketingséta 139. nap

Szerző: | okt 31, 2020 | napi marketingséták

▶ HA HATTYÚK, AKKOR HÍRLEVÉL. ITT A TUTI TIPP, HOGY NE CSAK A SIRÁLYOK REPÜLJENEK RÁ AZ AJÁNLATODRA.

Ilyen élményben, mint a mai #napimarketingsétámon Keszthely Balaton-part-on, nekem is ritkán van részem.

🦢 Hattyúk, 🐦sirályok, 🦆 vadkacsák egy helyen csoportosulnak, élvezik a Balaton vizének hullámzását, míg nem meg nem zavarja őket egy-egy kenyérdarab, kifli csücsök.

❓ És mi történik a nyugalmat megzavaró pillanatban?

🐦 csak a sirályok rárepültek rá az elemózsiára (mert vagy gyorsabbak, vagy jobban szeretik a kenyérdarabot, vagy nagyon éhesek és jókor voltak jó helyen)
🦢a hattyúk mintha mi sem történt volna, továbbra is nyugodtan lebegnek a vizen, (mert vagy lusták voltak megmozdulni, vagy már sokat ettek vagy nem szeretik a kenyérdarabot)
🦆 a vadkacsák a parttól figyelik némi érdektelenséggel, hogy mi történik ott bent a tömegben (vagy mert unják már a folyamatos etetést vagy mert nem hozza őket lázba, hogy mindig ugyanazzal etetik őket)

❓ És hogy jön ide a hírleveles párhuzam?❓
A hattyúk,a sirályok és a vadkacsák jelentik a hírlevél adatbázisodat. Ha ezt nem szegmentálod és egy csoportban gyűjtöd minden feliratkozódat, akkor ugyanaz fog történni, mint a hattyúknál, sirályoknál, vadkacsáknál.
😥 Bedobod az ajánlatodat mindenkinek, de csak keveseket fog érdekelni (vagyis kevesen fogják megnyitni vagy kattintani).

Ahhoz, hogy eredményesebb legyen a hírlevelezésed, mint a Balaton parti etetés,
1. csoportosítsd a címlistádat
2. mindenkinek olyan ajánlatot küldjél, ami érdekli

Ha ezt a két tanácsot betartod, akkor biztos, hogy nagyobb százalékban nyitnák meg a leveleidet.